09369632995

info@mehremosbat.com

از جنس زندگی – قسمت اول

آدم‌های ثروتمند، زندگی ثروتمند

حتما می‌شناسید افرادی رو که فرایِ از درآمدشون یا شرایط زندگی‌شون از نظـر رشـــد درونی و رضایت از زنــــدگی بسیار ثروتمند بوده و انسان اثرگذاری هستن. گذشتن از هر لحظه زندگی، نیازمند پرداخت هزینه‌ای سخت و سنگینه. توی این برنامه همراه‌مون باشید تا امید رو از سیلوی تاریک یک انسان خوش ذوق به قلب‌تون آورده که با کمترین هزینه در هر قسمت یک زندگی رو تجربه کنید.

حاج عباس وثوقی کی هستن؟

توی این قسمت به دیدار حاج عباس وثوقی رفتیم. حاج عباس وثوقی در منطقه دورشهر قم در خیابان صدوق مغازه کفاشی دارن. البته که کارشون و منش و حسن خلقی که دارن و زمانی که برای مراجعه کننده‌هاشون می‌ذارن، بسیار متفاوت از همه کسانی هست که شاید در زندگی دیده باشید. حالا چرا گفتیم مراجعه کننده؟ چون کسانی که وارد مغازه میشن رو به چشم مشتری نمی‌بینن و سعی می‌کنن اول با هر کسی که بهشون سلام می‌کنه رفیق باشن.

سوالات این قسمت از برنامه از جنس زندگی

توی این قسمت از برنامه از جنس زندگی، سعی کردیم سوالاتی رو از حاج عباس بپرسیم که بهمون یاد بدن چطور بهتر و با رضایتمندی بیشتر زندگی کنیم! چطور در آرامش و امنیت روانی باشیم و چگونه به آسودگی خاطر دست پیدا کنیم که پاسخ حاج عباس به سوالات برنامه، کمک می‌کنه به این دستاورد برسیم.

از جنس زندگی رو دنبال کنید

از جنس زندگی، کاری از مجموعه آموزشی مهر مثبت و به سفارش کانون فرهنگی تبلیغی خانواده اسلامی. برنامه‌ای متفاوت که با هدف استفاده از تجربه‌های ارزشمند انسان‌های اثرگذار برای شما عزیزان تهیه شده. امیدواریم مورد توجه عزیزان قرار بگیره و پیشاپیش از شما سپاسگزاریم که در انتشار هر چه بیشتر این محتوا ما رو همراهی می‌کنید.

آخرین ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *